ATGRIEŽŠANAS POLITIKA

1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.1. Šī atgriežšanas politika nosaka IRVISS.LV (turpmāk - "Uzņēmums") un klienta attiecības saistībā ar preču atgriešanu un naudas atmaksu saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvājiem aktiem, tostarp "Patērētāju tiesību aizsardzības likumu" un "Noteikumiem par distances līgumu".

1.2. Klientam ir tiesības atgriezt iegādāto preci 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas, izmantojot atteikuma tiesības, neminot iemeslu.

1.3. Atgriešanas politika attiecas uz precēm, kas iegādātas tikai caur IRVISS.LV interneta veikalu.

2. ATTEIKUMA TIESĪBU IZMANTOŠANA

2.1. Klients var izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, aizpildot atteikuma veidlapu un nosūtot to info@irviss.lv.

2.2. Preces atgriešana ir klienta atbildība un izdevumi, ja prece tika piegādāta saskaņā ar pasūtījumu un nav bojāta.

2.3. Atgrieztajai precei ir jābūt nelietotai, bez bojājumiem, pilnā oriģinālajā iepakojumā, ar visiem marķējumiem un piederumiem.

2.4. Ja prece neatbilst iepriekš minētajiem nosacījumiem, Uzņēmums patur tiesības atteikt atgriešanu vai samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces nolietojumam.

3. PRECES ATGRIEŽANA UN NAUDAS ATMAKSA

3.1. Ja prece neatbilst pasūtījumam, ir bojāta, nekvalitatīva vai neatbilst aprakstam, IRVISS.LV sedz visus atgriešanas izdevumus.

3.2. Ja prece ir bojāta transportēšanas laikā, klientam jāinformē Uzņēmums 2 darba dienu laikā no saņemšanas brīža, pievienojot foto pierādījumus.

3.3. Pēc preces atgriežšanas un pārbaudes Uzņēmums piedāvā:

Naudas atmaksu 5 darba dienu laikā uz klienta norādīto bankas kontu.

Preces maiņu pret jaunu vai citu klienta izvēlētu preci (cenās starpība tiek piemaksāta vai kompensēta).

3.4. Nauda netiek atgriezta par piegādes pakalpojumiem, ja prece tika piegādāta bez defektiem un atbilstīga pasūtījumam.

4. PREČU VEIDI, KURUS NAV IESPĒJAMS ATGRIEZT

4.1. Saskaņā ar likumdošanu nav iespējams atgriezt:

Personalizētas preces vai preces, kas izgatavotas pēc klienta individuāla pasūtījuma.

Higiēnas un veselības aizsardzības preces (piemēram, ausu aizbāžni, zobu birstes utt.), ja to iepakojums ir atvērts.

Elektroniskos produktus, kas aktivizēti vai izmantoti.

5. KLIENTA ATBILDĪBA UN ATGRIEŽANAS PROCESS

5.1. Klients nodrošina, ka atgriežamā prece tiek iepakota drošā veidā, lai nepieļautu bojājumus transportēšanas laikā.

5.2. Preces jānosūtа atpakaļ ar izsekojamu piegādes metodi uz Uzņēmuma norādīto adresi.

5.3. Gadījuma, ja klients atgriež preci bez iepriekšējas saskaņošanas, Uzņēmums patur tiesības nepieņemt atgriežto preci un neveikt atmaksu.

6. KONTAKTINFORMĀCIJA

6.1. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūdzu sazinieties ar mums:

E-pasts: info@irviss.lv

Tālrunis: +371 27813331

Mājaslapa: www.irviss.lv

Šī politika nosaka skaidrus noteikumus preču atgriešanai un nodrošina klientu tiesību ievērošanu saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvājiem aktiem.

Produktu attēlam ir ilustratīva nozīme. Preces faktiskā izskata nianses var nedaudz atšķirties no attēlā redzamā – saņemtā prece var būt citādā iepakojumā, vizuāli atšķirīga vai ar nelielām formu izmaiņām.

Produkta apraksts ir vispārīgs un balstīts uz ražotāja sniegto informāciju. Neskatoties uz iespējamiem iepakojuma vai vizuāliem atšķirības faktoriem, prece atbilst augstākajiem kvalitātes standartiem un Eiropas Savienības (ES) normatīvajām prasībām.

Irviss.lv prioritāte ir nodrošināt tieši to ražotāja preci, kas norādīta pie konkrētā produkta. Tomēr gadījumos, kad izvēlētā ražotāja prece noliktavā nav pieejama, var tikt piegādāts līdzvērtīgs produkts no cita ražotāja. Šāds ekvivalents produkts pilnībā atbildīs tehniskajiem parametriem, tostarp piemēram: DIN, ISO, EN standartiem, izmēriem, materiālam un pielietojuma veidam.

Irviss.lv patur tiesības piegādāt līdzvērtīgu produktu, lai nodrošinātu maksimāli ātru preces saņemšanu klientam.