Iespēju robežās mēs cenšamies izmantot jau iepriekš lietotu iepakojumu, lai samazinātu ietekmi uz vidi, mazinot atkritumu apjomu un veicinot resursu ilgtspējīgu izmantošanu
PIEGĀDES POLITIKA
1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. Šī piegādes politika nosaka IRVISS.LV (turpmāk – "Uzņēmums") piegādes nosacījumus un kārtību.
1.2. Piegādes politika attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti IRVISS.LV interneta veikalā.
1.3. Piegāde tiek veikta Latvijā un Eiropas Savienības (ES) valstīs. Klients var izvēlēties piegādes metodi no iespējām, ko piedāvā IRVISS.LV.
1.4. Piegādes maksa ES valstīm tiek noteikta pēc pasūtījuma sagatavošanas un tiek iekļauta rēķinā. Pasūtījums tiek izsūtīts ne vēlāk kā nākamajā darba dienā pēc maksājuma saņemšanas.
1.5. Pasūtījumi tiek apstrādāti un nosūtīti darba dienās (pirmdiena - piektdiena, izņemot svētku dienas).
2. PIEGĀDES VEIDI UN CENAS
2.1. Klients var izvēlēties kādu no šādiem piegādes veidiem:
Kurjerdienests (DPD, Omniva, Venipak);
Pakomāti (Omniva, DPD, Latvijas Pasts);
Piegāde uz norādīto adresi.
2.2. Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas piegādātāja spraudņos, kas redzami pasūtījuma veikšanas brīdī.
2.3. Bezmaksas piegāde tiek nodrošināta pasūtījumiem virs 150 EUR.
3. PIEGĀDES LAIKI
3.1. Pasūtījuma apstrāde un izsūtīšana:
Pasūtījumi tiek apstrādāti uzreiz pēc maksājuma saņemšanas;
Ja pasūtījums veikts līdz plkst. 14:00, tas tiek apstrādāts un izsūtīts tajā pašā dienā;
Citi pasūtījumi tiek izsūtīti ne vēlāk kā nākamajā darba dienā.
3.2. Piegādes termiņi atkarībā no galamērķa:
Latvijā: 2–4 darba dienas;
Baltijas valstīs: 4–6 darba dienas;
Eiropā: 5–14 darba dienas (atkarīgs no piegādātāja).
3.3. Ekspress piegāde var būt pieejama pēc individuālas vienošanās, ja tādu piedāvā izvēlētais piegādātājs.
3.4. Ja piegāde kavējas, klientam jāsazinās ar IRVISS.LV klientu atbalstu.
4. PASŪTĪJUMA APSTRĀDE UN IZSEKOŠANA
4.1. Pēc pasūtījuma izsūtīšanas klients saņems izsekošanas numuru.
4.2. Pasūtījumu izsekošanu var veikt attiecīgā piegādātāja mājaslapā.
4.3. Ja piegāde tiek atteikta vai nav iespējama uz konkrētu adresi, klients tiek informēts un var izvēlēties citu piegādes iespēju.
5. BOJĀJUMI UN NOZAUDĒTI SŪTĪJUMI
5.1. Ja piegādes laikā prece tiek bojāta, klientam jāziņo 2 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas, nosūtot informāciju un fotoattēlus uz info@irviss.lv.
5.2. Ja sūtījums tiek pazaudēts vai netiek piegādāts, IRVISS.LV piedāvā pilnu kompensāciju vai atkārtotu piegādi pēc klienta izvēles.
6. STARPTAUTISKĀ PIEGĀDE
6.1. Piegādes zonas: Piegāde tiek veikta Latvijā un ES valstīs.
6.2. Muitas nodevas un nodokļi:
ES ietvaros muitas nodevas netiek piemērotas;
Ja tiek piegādāts ārpus ES (ja tāda iespēja tiek nodrošināta), muitas nodevas sedz klients saskaņā ar attiecīgās valsts likumiem.
7. ĪPAŠIE NOSACĪJUMI UN IZMAIŅAS PIEGĀDĒ
7.1. Adrese maiņa pēc pasūtījuma veikšanas: Adresi iespējams mainīt, vienojoties ar piegādātāju pirms sūtījuma izsūtīšanas.
7.2. Neizņemts sūtījums:
Ja klients neizņem sūtījumu norādītajā termiņā un tas tiek atgriezts, klients sedz atkārtotas piegādes izmaksas;
Ja klients savlaicīgi informē par kavēšanos, IRVISS.LV risina situāciju, piedāvājot lojalitātes risinājumu.
8. KONTAKTINFORMĀCIJA KLIENTU ATBALSTAM
E-pasts: info@irviss.lv
Tālrunis: +371 27813331
Darba laiks: Pirmdiena - Piektdiena, 09:00 - 18:00
9. PIEGĀDES GARANTIJAS UN SAISTĪBAS
9.1. IRVISS.LV garantē preces piegādi atbilstoši norādītajiem termiņiem un piegādes nosacījumiem. Tā ir mūsu prioritāte!
9.2. Gadījumos, ja piegāde nav iespējama, Uzņēmums patur tiesības piedāvāt alternatīvus risinājumus vai atmaksāt pirkumu.
9.3. Ārkārtas situācijās (force majeure, streiki, pandēmijas, loģistikas traucējumi) piegādes var tikt kavētas, un par to klienti tiks informēti savlaicīgi.
10. ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMI UN SEZONĀLĀS PIEGĀDES IZMAIŅAS
10.1. Sezonālās izmaiņas piegādē: Svētku laikā (piem., Ziemassvētki, Lieldienas) piegādes laiki var būt ilgāki. Informācija par iespējamiem kavējumiem tiks publicēta mājaslapā.
10.2. Bezmaksas piegādes akcijas: Laiku pa laikam uzņēmums piedāvā bezmaksas piegādi noteiktiem pasūtījumiem vai svētku akcijām. Nosacījumi tiek publicēti mājaslapā.
10.3. Izmaiņas piegādes izmaksās: Uzņēmums patur tiesības mainīt piegādes cenas, par to iepriekš informējot klientus.
Šī politika skaidri nosaka piegādes nosacījumus un klientu tiesības, lai nodrošinātu ērtu un drošu pirkumu veikšanu IRVISS.LV interneta veikalā.
Produktu attēlam ir ilustratīva nozīme. Preces faktiskā izskata nianses var nedaudz atšķirties no attēlā redzamā – saņemtā prece var būt citādā iepakojumā, vizuāli atšķirīga vai ar nelielām formu izmaiņām.
Produkta apraksts ir vispārīgs un balstīts uz ražotāja sniegto informāciju. Neskatoties uz iespējamiem iepakojuma vai vizuāliem atšķirības faktoriem, prece atbilst augstākajiem kvalitātes standartiem un Eiropas Savienības (ES) normatīvajām prasībām.
Irviss.lv prioritāte ir nodrošināt tieši to ražotāja preci, kas norādīta pie konkrētā produkta. Tomēr gadījumos, kad izvēlētā ražotāja prece noliktavā nav pieejama, var tikt piegādāts līdzvērtīgs produkts no cita ražotāja. Šāds ekvivalents produkts pilnībā atbildīs tehniskajiem parametriem, tostarp piemēram: DIN, ISO, EN standartiem, izmēriem, materiālam un pielietojuma veidam.
Irviss.lv patur tiesības piegādāt līdzvērtīgu produktu, lai nodrošinātu maksimāli ātru preces saņemšanu klientam.